Reviews

Natuurlijk dank ik hier iedereen eerst voor de moeite, om ervaringen met Depremievergelijker.nl te delen. Een compliment, of kritiek, ik heb het allemaal nodig om een hoog niveau van dienstverlening te bereiken en te behouden. Alle recensies op deze pagina’s zijn afkomstig van bestaande klanten en worden door mij niet veranderd of verwijderd.
Een verklaring over deze reviews vindt u hier.

Verstuur uw review
1
2
3
4
5
Versturen
     
Annuleren

Schrijf uw review

Depremievergelijker.nl
Gemiddelde rating:  
 105 reviews
door Lodewijk opDepremievergelijker.nl
TOP!

Top, alles helder voor onze VvE. Dank voor de goede en snelle service. Doe je goed!

Beste Lodewijk,

Van 1988 zelfstandig bezig met mijn kantoor.
En toch, deze reacties doen nog altijd goed.
Bedankt!

door john van der Horst opDepremievergelijker.nl
geen contact mogelijk

Helaas krijg je op het telefoonnummer op de website alleen de keuze om via de website te emaillen, en is er geen mogelijkheid om iemand te spreken te krijgen. Echt een teleurstelling...

Geachte heer Van der Horst, beste John,

Dank voor uw recensie.

Ik vind het vervelend te lezen, dat u het gebrek aan de mogelijkheid van telefonisch contact als een teleurstelling ervaart.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om u teleur te stellen. Integendeel.

Depremievergelijker.nl is een digitaal platform; dat is juist het grote gemak.
Via de site kunt u 24 uur per dag alles regelen: schade melden, vragen stellen, verzekeringen muteren of een nieuwe verzekering afsluiten.
Ook krijgt u uw eigen digitale polismap, die zelf als App. beschikbaar is.

Door deze werkwijze kunnen we onze premies laag houden, het voorkomt
telefonische wachtrijen en het bekende doorschakelen en verkleint de kans op fouten en misverstanden aanmerkelijk.
Alles ligt namelijk gelijk goed vast.

Dit alles betekent niet, dat wij volstrekt onbereikbaar zijn.
Bij calamiteiten of op verzoek via een mailtje, wordt u natuurlijk altijd gebeld.

door Maas opDepremievergelijker.nl
Premie

Net wat offertes aangevraagd denk je de beste premie te
Krijgen bij de premievergelijker. Als ik mijn verzekeringen
hier af zou sluiten betaal ik 3x zoveel als bij mij huidige
Verzekering maatschappij. Nee bedankt laat me wel ergens anders oplichten.

Geachte heer Maas,
Helaas hebben wij geen offertes uitgebracht voor uw GTI-1978 of op uw naam.
Voorts liggen de premies doorgaans (behoorlijk) lager.
Het is jammer en onnodig, dat u zich liever elders laat oplichten(......)

door Fred opDepremievergelijker.nl

"Kan uw premie niet berekenen aan de hand van deze waarden". Bedankt weer alles invullen.

Geachte heer, beste Fred,
Allereerst, excuses!
Een invuloefening en dan geen resultaat is zeer frustrerend. Waarschijnlijk een technische storing, maar daarom niet minder vervelend.
Kan ik u even bellen of mailen? Ik help u graag verder.

door Maarten opDepremievergelijker.nl

Goede hulp gekregen met het zoeken van een pakketverzskering. Dit is niet makkelijk te vinden via internet en dus persoonlijke aandacht gekregen om het op maat te maken. Bedankt voor de hulp.

Beste Maarten,
Fijn dat je tevreden bent. Het was inderdaad even een gepuzzel met diverse voertuigen. De maatschappijkeuze voor een auto of motor, had ook weer effect op andere premies en dan wordt het sneller complex, dan je zou willen. Toch gelukt en samen gedaan. Het is heel mooi pakket geworden zo.

door Hans Noom opDepremievergelijker.nl

Bij het afsluiten van een verzekering voor mijn taxi 2 1/2 jaar geleden ben ik al enorm goed en professioneel geholpen door Kees. En nu, doordat de huidige verzekeraar er mee stopte, ben ik weer super goed geholpen. Kees toont kennis van zaken, betrokkenheid en doorzettingsvermogen en reageert bovendien direct op mijn vragen. Zoekt u een betrouwbare verzekeringsagent! Ik kan u Depremievergelijker van harte aanbevelen.

Beste Hans,
Hartelijk dank voor je waardering en graag gedaan.
Inderdaad, wat hebben we een stressvolle periode gehad met de taxiverzekeringen.
Maar, we hebben het gered en een goed alternatief gevonden.

door Patrick opDepremievergelijker.nl
Top service

Top service!! Ondanks dat het contact via mail verloopt reageert kees zelfs laat in de avond, waar vind je dat tegenwoordig . Ik snap dan de mensen niet die een slechte review geven omdat ze geen telefonisch kontakt krijgen. Niks dan lof voor de premie vergelijker

Patrick....inderdaad een latertje maar dat moest nu ook wel even gezien de situatie. Ik sta net op en dan ontvang ik dit. Nou, heel graag tot je dienst. Je bent ook een plezierige en loyale relatie (2012) En nu maar hopen dat het allemaal goed afloopt met de zaak waar we aan werken.

door Jeffrey opDepremievergelijker.nl
Zeer goede service!

Ik ben heel erg te spreken over de service van de Premievergelijker!

Kees beantwoordt altijd zeer vlot mijn e-mails en is hierin erg deskundig en servicegericht. Het contact is altijd erg vriendelijk en informeel, hierdoor voel ik me niet zomaar een nummer zoals bij de meeste verzekeraars.

Ik heb echt het gevoel dat Kees echt een stapje verder gaat voor zijn klanten. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant!

Beste Jeffrey,
Heel hartelijk dank voor je lovende woorden. Inderdaad hebben we samen al wat "hindernissen" moeten nemen. Verzekeringen leveren niet zelden behoorlijk wat werk op, om het zo maar te zeggen. Evenzeer door jouw eigen inbreng kon ik doen wat ik moet doen: de zaken oplossen. Daarvoor dus bij deze graag de complimenten retour!

door Michel opDepremievergelijker.nl

Erg slecht om eind 2018 op je website te vermelden dat je alvast de cijfers van 2017 op een rijtje hebt gezet. Geeft weinig vertrouwen!

Beste Michel,
Allereerst dank voor je opmerking, hoewel vervelend om te lezen. Dit is natuurlijk de bedoeling niet. Ik zal per e-mail even contact met je opnemen om na te gaan, welke pagina het betreft. Dat is voor mij niet helemaal duidelijk. Indien mogelijk, zal ik je dan natuurlijk van de juiste cijfers voorzien en de bewuste pagina verwijderen.

door e.j.t van der Eerden opDepremievergelijker.nl
waardeloos

Ben al enige tijd bezig om contact te zoeken, kan alleen via website.

Div keren mijn aanrijding aangemeld en of ik terug gebeld kon worden.

ben nu 2 weken verder, nog steeds niks!

Geachte heer Van Eerden, ik heb vandaag contact met u gezocht en uitgelegd wat er mis is gegaan. Dit wordt natuurlijk opgelost; het had niet zo moeten gaan en ik betreur dat.
Een opeenstapeling van misverstanden, maar dat maakt het niet minder vervelend.
Er zijn inmiddels maatregelen genomen, om deze gang van zaken in de toekomst te voorkomen.

Pagina 1 van 11:
«
 
 
1
2
3
 
»
 
Naar boven