Premieverhoging bij Promovendum is heel gewoon. Toch?

15 augustus 2018 door

Premieverhoging bij Promovendum tast solidariteit aan tussen oude en nieuwe klantenOver de premieverhoging bij Promovendum is op dit moment veel te doen. Het regent klachten bij de consumentenbond en op verschillende klachtensites. Bij de verzekeraar zelf, heeft men kennelijk besloten, om er zo laconiek mogelijk over te doen. Want “waar hebben we het over” Andere verzekeraars doen het ook. Met als gevolg, dat de klanten nog bozer worden. Die voelen immers niet serieus genomen.

De premieverhoging bij Promovendum kan oplopen tot 75%

Volgens een woordvoerder van de maatschappij “zou er niet bijzonder veel aan de hand zijn” Er zou slechts worden opgetreden tegen een scheefgroei tussen oude en nieuwe klanten. En deze grote onrechtvaardigheid zou nu worden “rechtgetrokken”
Na ruim dertig jaar in de assurantieadviespraktijk, is dit echt het allernieuwste argument om met dit soort bizarre premieverhogingen te komen. Welk verschil is er dan bij Promovendum tussen oude en nieuwe klanten? En welke van de twee groepen betaalt dan te weinig. Wat een onvoorstelbare onzin.

Naar boven